Apie mus
Varėnos socialinių paslaugų centro vertybės. Veikiame vadovaudamiesi:
- profesionalumu – siekiame kokybiškų rezultatų, todėl savo pareigas siekiame atlikti kiek įmanoma profesionaliai, siekiame tobulėti, keliame profesinę kvalifikaciją bei ieškome geriausių sprendimo būdų;
- pagarba – gerbiame žmogų, jo teises, orumą. Dirbame be išankstinių nusistatymų, vadovaudamiesi lygiomis galimybės, atsižvelgdami į kiekvieno žmogaus nuomonę bei situaciją.
- atsakomybe – skatiname kiekvieno darbuotojo asmeninę atsakomybę už savo darbo kokybę, darbo funkcijų vykdymą, pagal pareigas ir kompetenciją;
- bendradarbiavimu – siekiame asmens, šeimos, bendruomenės, organizacijų, ginančių žmonių socialinių grupių interesus ir teises, socialinių paslaugų įstaigų, savivaldybės ir valstybės institucijų bendradarbiavimo bei tarpusavio pagalbos;
- dalyvavimu – socialinių paslaugų teikimo klausimus sprendžiame kartu su socialinių paslaugų gavėjais ir (ar) jų atstovais;
- kompleksiškumu – socialinių paslaugų teikimą asmeniui deriname su socialinių paslaugų teikimu jo šeimai;
- prieinamumu – socialines paslaugas skiriame ir teikiame taip, kad būtų užtikrintas socialinių paslaugų prieinamumas asmeniui (šeimai) kuo arčiau jo gyvenamosios vietos;
- socialiniu teisingumu - asmens (šeimos) finansinės galimybės mokėti už socialines paslaugas neturi įtakos asmens (šeimos) galimybėms gauti socialines paslaugas;
- tinkamumu – asmeniui (šeimai)skiriame irteikiame tokias socialines paslaugas, kurios atitinka asmens ir šeimos interesus bei nustatytus poreikius;
- veiksmingumu – socialines paslaugas skiriame ir teikiame, siekiant gerų rezultatų, racionaliai naudojant turimus išteklius;
- konfidencialumu – apie paslaugų gavėją žinomą informaciją teikiame tik įstatymų numatytais atvejais ir tik siekiant geriausiai apginti paslaugų gavėjo interesus;
- socialine atsakomybe – atsakingai žiūrime ir:
- prisidedame prie aplinkos apsaugos ir šiukšlių rūšiavimo;
- pasirūpiname pasibaigusio galiojimo vaistų saugiu sunaikinimu;
- skatime bei siekiame užtikrinti, kad paslaugų gavėjų mokesčiai būtų sumokėti laiku;
- puoselėjame Lietuvos tradicijas bei šventes, kad paslaugų gavėjas jų nepamirštų;
- teikiant paslaugas, kiek įmanoma užtikriname paslaugų gavėjų ir darbuotojų saugumą, aprūpindami apsaugos priemonėmis.
- inovacijų taikymu – taikome naujas strategijas, idėjas bei organizavimo būdus, kuriais siekiame gerinti paslaugų gavėjų gerovę;
- nuolatiniu tobulėjimu – siekdami gerinti paslaugų kokybę, planuojame, teikiame ir vertiname paslaugas bei ieškome tobulėjimo sričių, užtikrindami paslaugų gavėjų dalyvavimą šiame procese.